Dziękuję ci za zapisanie się na konferencję:

KOCHAM SŁYSZEĆ 2022

Szczegółowy plan wyślę ci za jakiś czas na e-maila oraz pojawi się tu na tej stronie, otrzymasz także dodatkowe informacje np. związane z dojazdem.

STREAMING NA ŻYWO

[hurrytimer id="27141"]
[hurrytimer id="27150"]

AGENDA

9:15 start rejestracji uczestników

10:00 start części merytorycznej, a w niej:

✅PRELEGENT jeszcze tajny 🤭
Tematem będzie diagnoza audiologiczna – lekarska

✅mgr Karolina Nowak-Kuna

Diagnoza audiologiczna- podstawy dla logopedów.

✅PRELEGENT jeszcze tajny 🤭
Diagnoza surdologopedyczna

✅mgr Aleksandra Stojak
Temat wkrótce się pojawi, protezowanie.

✅PRELEGENT jeszcze tajny 🤭
Temat o protezowaniu.

✅mgr inż. Marcin Talar

Zagadnienie dopasowania implantów z POKAZEM NA ŻYWO z pacjentem !

✅prof. dr hab. n. med. Piotr Skarżyński

Postępowanie chirurgiczne przy operacjach wszczepienia implantu.

✅prof. dr hab. n. med. Marcin Szymański

Temat pojawi się wkrótce.

✅mgr Agnieszka Kaproń

Terapia dzieci z niedosłuchem w praktyce.

✅mgr Karolina Nowak-Kuna

Logopedyczne kompetencje rodzica.

✅mgr Agnieszka Dziedzic

Założenia metody werbo-tonalnej.

✅dr Aleksandra Borowicz i dr Renata Kolodziejczyk

Wykorzystanie Fonogestów w wychowaniu językowym, terapii logopedycznej i edukacji dzieci z uszkodzeniami słuchu.

✅mgr Jowita Łechtańska

Język migowy korzyści dla rozwoju każdego dziecka.

✅mgr Aleksandra Bitkowska

Helka Decybelka- o tym jak usłyszała świat.


W tym przerwy na kawę i na obejrzenie mnóstwa stoisk znanych firm takich jak Med-el, Medicus, KOMLOGO, SmartEar, Audika, TULULA, JUNIORA, Słyszymy sercem i inne!

17:00 Koniec wystąpień

9:15 start rejestracji uczestników
10:00 start części merytorycznej, a w niej:

DIAGNOZA

Dr n. med. Marek Zadrożniak
Istota wczesnej interwencji audiologicznej u dzieci z podejrzeniem niedosłuchu

mgr Karolina Nowak-Kuna
Diagnoza audiologiczna- podstawy dla logopedów.

mgr Dorota Szubstarska, mgr Barbara Bednarska
Diagnoza surdologopedyczna jako proces dynamiczny

PROTEZOWANIE

✅mgr Aleksandra Stojak
 Procedura dopasowania aparatów słuchowych u dzieci – praktyczne
wskazówki

✅Wojciech Włodarczyk
Najnowocześniejsze rozwiązania w aparatach słuchowych dla dzieci.

✅mgr inż. Marcin Talar
Rola klinicysty w procesie rehabilitacji pacjenta z implantem ślimakowym – pokaz sesji dopasowania procesora dźwięku

✅prof. dr hab. n. med. Piotr Skarżyński
Postępowanie chirurgiczne przy operacjach wszczepienia implantu.

prof. dr hab. n. med. Marcin Szymański
Trudności i niepowodzenia w leczeniu niedosłuchu za pomocą implantów ślimakowych.

TERAPIA

✅mgr Agnieszka Kaproń
Terapia dzieci z niedosłuchem w praktyce.

✅mgr Karolina Nowak-Kuna
Logopedyczne kompetencje rodzica.

✅mgr Agnieszka Dziedzic
Założenia metody werbo-tonalnej.

✅dr Aleksandra Borowicz i dr Renata Kolodziejczyk
Wykorzystanie Fonogestów w wychowaniu językowym, terapii logopedycznej i edukacji dzieci z uszkodzeniami słuchu.

✅mgr Jowita Łechtańska
Język migowy korzyści dla rozwoju każdego dziecka.

HISTORIE

✅mgr Aleksandra Bitkowska
Helka Decybelka- o tym jak usłyszała świat.

✅Premiera filmu z akcji #kochamsłyszeć2022


W tym przerwy na kawę i na obejrzenie stoisk, będziemy na was czekać !

18:00 Koniec wystąpień

  • 08:00 – 09:55 Rejestracja (wystarczy okazać dowód tożsamości)
  • 10:00 – 11:30 Moduł szkoleniowy
  • 11:30 – 11:45 Przerwa
  • 11:45 – 13:30 Moduł szkoleniowy
  • 13:30 – 14:30 Przerwa na lunch
  • 14:30 – 16:30 Moduł szkoleniowy
  • 16:30 – 16:45 Przerwa
  • 16:45 – 19:00 Moduł szkoleniowy

SZCZEGÓŁY

PROPOZYCJE NOCLEGOWE

REGULAMIN KONFERENCJI

ZAŚWIADCZENIE

GENERATOR ZAŚWIADCZENIA (klik)

hasło: kochamsłyszeć2022

ID: 39

Jak pobrać?

Na komputerze po wygenerowaniu kliknij prawym przyciskiem myszy ” ZAPISZ PLIK” 

Na telefonie po wygenerowaniu przetrzymaj dłużej palec na ekranie aż pojawi się opcja ” ZAPISZ PLIK” 

Plik pobiera się w rozszerzeniu PNG

PREZENTERZY

Piotr H.

Skarżyński

Prof. dr hab. n. med. i n. o zdr. mgr zarz.

Dyrektor ds. nauki i rozwoju w Instytucie Narządów Zmysłów, Zastępca Kierownika Zakładu Teleaudiologii i Badań Przesiewowych w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu oraz Asystent dydaktyczny w WUM. Wyrazem jego aktywności naukowej jest realizacja krajowych i międzynarodowych projektów badawczych, czynny udział w 34 międzynarodowych towarzystwach naukowych, a także aktywne uczestnictwo w ponad 2000 konferencjach i warsztatach oraz autorstwo lub współautorstwo ponad 1100 publikacji. Jest również recenzentem 63 prestiżowych czasopism zagranicznych oraz krajowych. Laureat licznych nagród za działalność kliniczną, dydaktyczną, naukową, organizacyjną i biznesową. Członek zarządów i władz wielu towarzystw naukowych, m.in. Światowego Forum Słuchu przy WHO, EFAS, ORL Danube Society, Consultant Committee of International Experts of CPAM-VBMS, Roster of Experts on Digital Health of WHO, EAONO, ISfTeH, ISA, TOFAP, grupy Hearring, Komitetu Sterującego Facial Nerve Stimulation, Implantable Hearing Devices Committee oraz Otology & Neurotology Education Committee w AAO-HNS, Rady Biznesu Wydziału Zarządzania UW. Pełnił też liczne funkcje doradcze, m.in. jako członek Komitetu Nauk Klinicznych PAN, w NCBR, CMKP, PKE  i inne

Piotr H.

Skarżyński

Prof. dr hab. n. med. i n. o zdr. mgr zarz.

Dyrektor ds. nauki i rozwoju w Instytucie Narządów Zmysłów, Zastępca Kierownika Zakładu Teleaudiologii i Badań Przesiewowych w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu oraz Asystent dydaktyczny w WUM. Wyrazem jego aktywności naukowej jest realizacja krajowych i międzynarodowych projektów badawczych, czynny udział w 34 międzynarodowych towarzystwach naukowych, a także aktywne uczestnictwo w ponad 2000 konferencjach i warsztatach oraz autorstwo lub współautorstwo ponad 1100 publikacji. Jest również recenzentem 63 prestiżowych czasopism zagranicznych oraz krajowych. Laureat licznych nagród za działalność kliniczną, dydaktyczną, naukową, organizacyjną i biznesową. Członek zarządów i władz wielu towarzystw naukowych, m.in. Światowego Forum Słuchu przy WHO, EFAS, ORL Danube Society, Consultant Committee of International Experts of CPAM-VBMS, Roster of Experts on Digital Health of WHO, EAONO, ISfTeH, ISA, TOFAP, grupy Hearring, Komitetu Sterującego Facial Nerve Stimulation, Implantable Hearing Devices Committee oraz Otology & Neurotology Education Committee w AAO-HNS, Rady Biznesu Wydziału Zarządzania UW. Pełnił też liczne funkcje doradcze, m.in. jako członek Komitetu Nauk Klinicznych PAN, w NCBR, CMKP, PKE  i inne

Marcin
Szymański

Prof. dr hab. n. med.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Członek zarządu Oddziału Lubelskiego Polskiego Towarzystwa Otolaryngologów Chirurgów Głowy i Szyi, Członek Zarządu Sekcji Otologii i Neurootologii PTORL, Prezes Polskiego Towarzystwa Chirurgii Podstawy Czaszki. Specjalizuje się w leczeniu chirurgicznym chorób ucha i podstawy czaszki.
Autor wielu prac naukowych, skryptów i tłumacz podręczników z dziedziny otolaryngologii i organizator licznych kursów Chirurgii Kości Skroniowej oraz Kursów Chirurgii Implantów Ślimakowych. Przeprowadzał wiele pokazowych operacji “na żywo” w Polsce i za granicą.

Od 2005 roku jest wykładowcą na corocznym Międzynarodowym Zaawansowanym Kursie Mikrochirurgii Ucha i Chirurgii Podstawy Czaszki w Zurichu, Szwajcaria.
Odbył liczne staże kliniczne i kursy chirurgiczne:

  • Edynburgh, Szkocja
  • Glasgow, Szkocja
  • Wurzburg, Niemcy
  • Essen, Niemcy
  • Marburg, Niemcy
  • Bohum, Niemcy
  • Halifax, Kanada
  • Luzerna, Szwajcaria

Aleksandra
Borowicz

Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, surdopedagog. Adiunkt w Katedrze Pedagogiki Specjalnej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz pracownik w Centrum Edukacji Niesłyszących i Słabosłyszących KUL. Członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Metody Fonogestów (instruktor metody fonogestów z uprawnieniami do certyfikowania) oraz Polskiego Towarzystwa Logopedycznego. Członek z wyboru Polskiej Rady Języka Migowego przy Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej (w drugiej kadencji). Jest kuratorem Koła Naukowego Surdopedagogiki “Surdus Loquens”, w ramach którego sprawuje opiekę, koordynuje prace studentów, wspiera w organizacji konferencji naukowych, integruje środowisko studentów z uszkodzeniami słuchu w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II. 


Aleksandra
Borowicz

Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, surdopedagog. Adiunkt w Katedrze Pedagogiki Specjalnej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz pracownik w Centrum Edukacji Niesłyszących i Słabosłyszących KUL. Członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Metody Fonogestów (instruktor metody fonogestów z uprawnieniami do certyfikowania) oraz Polskiego Towarzystwa Logopedycznego. Członek z wyboru Polskiej Rady Języka Migowego przy Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej (w drugiej kadencji). Jest kuratorem Koła Naukowego Surdopedagogiki “Surdus Loquens”, w ramach którego sprawuje opiekę, koordynuje prace studentów, wspiera w organizacji konferencji naukowych, integruje środowisko studentów z uszkodzeniami słuchu w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II. 


Renata 
Kołodziejczyk

Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, absolwent Filologii Polskiej i Logopedii UMCS w Lublinie, Podyplomowego Studium Surdologopedii w Warszawie i Podyplomowych Studiów w zakresie Emisji Głosu UMCS w Lublinie, adiunkt w Katedrze Pedagogiki Specjalnej KUL, certyfikowany instruktor metody fonogestów, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Metody Fonogestów, członek Polskiego Towarzystwa Logopedycznego, Centrum Edukacji Niesłyszących i Słabosłyszących oraz Stowarzyszenia Ochrony Dziedzictwa Kulturowego “Ocalmy”, członek Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego oraz Polskiego Komitetu Audiofonologii. 
Zajmuje się problematyką rozwoju komunikacji dzieci i młodzieży z uszkodzeniem narządu słuchu, a także możliwościami wspierania ich edukacji. Bada ich umiejętności komunikacyjne oraz sposoby przezwyciężania trudności w skutecznym komunikowaniu się z otoczeniem. 
Jest wiceprezesem Polskiego Stowarzyszenia Metody Fonogestów, prowadzi kursy I, II i III stopnia na terenie całego kraju, jest współtwórcą bezpłatnej platformy do nauki Metody Fonogestów w ramach projektu Cued Speech Europa. 

Renata 
Kołodziejczyk

Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, absolwent Filologii Polskiej i Logopedii UMCS w Lublinie, Podyplomowego Studium Surdologopedii w Warszawie i Podyplomowych Studiów w zakresie Emisji Głosu UMCS w Lublinie, adiunkt w Katedrze Pedagogiki Specjalnej KUL, certyfikowany instruktor metody fonogestów, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Metody Fonogestów, członek Polskiego Towarzystwa Logopedycznego, Centrum Edukacji Niesłyszących i Słabosłyszących oraz Stowarzyszenia Ochrony Dziedzictwa Kulturowego “Ocalmy”, członek Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego oraz Polskiego Komitetu Audiofonologii. 
Zajmuje się problematyką rozwoju komunikacji dzieci i młodzieży z uszkodzeniem narządu słuchu, a także możliwościami wspierania ich edukacji. Bada ich umiejętności komunikacyjne oraz sposoby przezwyciężania trudności w skutecznym komunikowaniu się z otoczeniem. 
Jest wiceprezesem Polskiego Stowarzyszenia Metody Fonogestów, prowadzi kursy I, II i III stopnia na terenie całego kraju, jest współtwórcą bezpłatnej platformy do nauki Metody Fonogestów w ramach projektu Cued Speech Europa. 

Agnieszka 
Kaproń

Logopeda, surdologopeda, przedsiębiorca, właściciel dwóch logopedycznych firm.

Specjalista, który kocha swoją prace i stale się doskonali.

Ukończyła kilkadziesiąt szkoleń logopedycznych prowadzonych przez najlepszych specjalistów w Polsce i sama przeszkoliła już kilka tysięcy osób!

Twórca szkoleń, webinarów, pomocy logopedycznych. Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych!

Agnieszka 
Kaproń

Logopeda, surdologopeda, przedsiębiorca, właściciel dwóch logopedycznych firm.

Specjalista, który kocha swoją prace i stale się doskonali.

Ukończyła kilkadziesiąt szkoleń logopedycznych prowadzonych przez najlepszych specjalistów w Polsce i sama przeszkoliła już kilka tysięcy osób!

Twórca szkoleń, webinarów, pomocy logopedycznych. Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych!

Barbara

Bednarska

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Gdańskiego oraz Podyplomowego Studium Logopedycznego UG; specjalista w dziedzinie surdologopedii.; współtwórczyni metody narracji i dialogu; współautorka poradników dla rodziców dzieci z wadą słuchu (dostępnych na stronie www.osrodekpzg.pl) pasjonuje się szeroko rozumianą komunikacją oraz językiem migowym, który zna i stosuje w środowisku osób Głuchych.

Dorota
Szubstarska

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Gdańskiego ( filolog z wykształcenia i zamiłowania), specjalistka surdologopedii, od 2003 r. kieruje gdańskim Ośrodkiem  PZG, twórczyni metody Dialogu i Narracji (DiN) oraz serii materiałów dydaktycznych sygnowanych znakiem Świat Opowiadany; więcej informacji na temat metody na stronie internetowej www.metodadin.pl

Obie prelegentki  od wielu lat  związane są zawodowo ze Specjalistycznym  Ośrodkiem Diagnozy i Rehabilitacji  Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu PZG w Gdańsku; prowadzą wykłady, ćwiczenia oraz zajęcia praktyczne  ze studentami kierunków pedagogicznych oraz studiów logopedycznych na Uniwersytecie Gdańskim oraz innych trójmiejskich uczelniach wyższych, członkinie Zarządu Pomorskiego Oddziału PTL, prowadzą szkolenia i warsztaty, dzielą doświadczeniem na ogólnopolskich konferencjach i spotkaniach. Autorki publikacji związanych z tematyką zawodową.

Dorota
Szubstarska

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Gdańskiego ( filolog z wykształcenia i zamiłowania), specjalistka surdologopedii, od 2003 r. kieruje gdańskim Ośrodkiem  PZG, twórczyni metody Dialogu i Narracji (DiN) oraz serii materiałów dydaktycznych sygnowanych znakiem Świat Opowiadany; więcej informacji na temat metody na stronie internetowej www.metodadin.pl

Obie prelegentki  od wielu lat  związane są zawodowo ze Specjalistycznym  Ośrodkiem Diagnozy i Rehabilitacji  Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu PZG w Gdańsku; prowadzą wykłady, ćwiczenia oraz zajęcia praktyczne  ze studentami kierunków pedagogicznych oraz studiów logopedycznych na Uniwersytecie Gdańskim oraz innych trójmiejskich uczelniach wyższych, członkinie Zarządu Pomorskiego Oddziału PTL, prowadzą szkolenia i warsztaty, dzielą doświadczeniem na ogólnopolskich konferencjach i spotkaniach. Autorki publikacji związanych z tematyką zawodową.

Jowita 
Łechtańska

migumig.pl

Jowita Łechtańska – audiofonolog, pedagog, promotor polskiego języka migowego jako narzędzia wspierającego rozwój małego dziecka. Pomysłodawca, twórca i realizator innowacyjnego projektu “MiguMig – zabawy z językiem migowym”, w ramach którego zachęca do wprowadzania elementów polskiego języka migowego do codziennej pracy z dziećmi. Jest autorką wierszy, piosenek, bajek i zabaw dla dzieci. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się podczas szkoleń i warsztatów dla nauczycieli, terapeutów i specjalistów pracujących z dziećmi.

Karolina
Nowak – Kuna

Z wykształcenia logopeda, dyplomowany protetyk słuchu, specjalista wczesnej interwencji, certyfikowany terapeuta systemu MFS. Autorka książek: „Ćwiczenia słownikowe: związki frazeologiczne, synonimy, antonimy” i „Logokarty”  pomocy „Logorytmy” oraz wielu kursów skierowanych do logopedów a także rodziców dzieci z niedosłuchem: „Czary Mary – wywołanie głoski R poprzez transformację dziąsłowego D”, „PSJ – pozycja spoczynkowa języka”, „Badania słuchu w pracy logopedy”, „Chodzą słuchy, że gadają już maluchy – Wczesna stymulacja logopedyczna niemowlaków, dzieci w żłobku i przedszkolu.”, „Elementy metody werbo-tonalnej w pracy z niemowlakiem”. Autorka projektu: „Chodzą słuchy, że gadają już maluchy” obejmującego kurs dla rodziców i terapeutów dzieci z niedosłuchem, bezpłatną broszurę informacyjną dla rodziców i terapeutów „ABC badań słuchu”, stronę na facebooku, pomoce dydaktyczne do terapii dzieci z niedosłuchem.  

Karolina
Nowak – Kuna

Z wykształcenia logopeda, dyplomowany protetyk słuchu, specjalista wczesnej interwencji, certyfikowany terapeuta systemu MFS. Autorka książek: „Ćwiczenia słownikowe: związki frazeologiczne, synonimy, antonimy” i „Logokarty”  pomocy „Logorytmy” oraz wielu kursów skierowanych do logopedów a także rodziców dzieci z niedosłuchem: „Czary Mary – wywołanie głoski R poprzez transformację dziąsłowego D”, „PSJ – pozycja spoczynkowa języka”, „Badania słuchu w pracy logopedy”, „Chodzą słuchy, że gadają już maluchy – Wczesna stymulacja logopedyczna niemowlaków, dzieci w żłobku i przedszkolu.”, „Elementy metody werbo-tonalnej w pracy z niemowlakiem”. Autorka projektu: „Chodzą słuchy, że gadają już maluchy” obejmującego kurs dla rodziców i terapeutów dzieci z niedosłuchem, bezpłatną broszurę informacyjną dla rodziców i terapeutów „ABC badań słuchu”, stronę na facebooku, pomoce dydaktyczne do terapii dzieci z niedosłuchem.  

Aleksandra
Stojak

Protetyk słuchu ogólny i dziecięcy, pedagog specjalny, surdopedagog, certyfikowany terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena IAS oraz metody Warnkego, provider Neuroflow ATS, założycielka poradni audiologicznej Centrum Protezowania
i Rehabilitacji Słuchu Fonetika w Warszawie, wykładowca.
Od 15 lat zajmuje się osobami z zaburzeniami słuchu pod względem diagnostyki, protezowania, terapii oraz ich rodzinami. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę surdopedagogiczną, korzysta z  metod audytywno- werbalnej rehabilitacji słuchu i mowy oraz współpracuje z osobami Głuchymi w języku migowym. Zwolenniczka multidyscyplinarnego oddziaływania terapeutycznego.
W 2015 roku założyła Centrum Protezowania i Rehabilitacji Słuchu FONETIKA  w Warszawie, które obecnie prężnie objęło opieką setki dzieci z zaburzeniami słuchu. Oprócz badań słuchu, doboru aparatów słuchowych, konsultacji specjalistycznych, terapii słuchowych, Centrum FONETIKA prowadzi badania naukowe w zakresie zaburzeń wyższych funkcji słuchowych APD. Centrum zatrudnia i współpracuje z najwyższej klasy specjalistami w dziedzinie słuchu i mowy.
Główne zainteresowania zawodowe: diagnostyka niedosłuchów u dzieci, protezowanie słuchu, zaburzenia przetwarzania słuchowego APD, terapie słuchowe oraz szeroko rozumiany świat osób niesłyszących.

Aleksandra

Bitkowska

Z wykształcenia specjalistka finansowo księgowa, która pracę za biurkiem zamieniła na pracę z dziećmi ( póki co swoim, w przyszłości zawodowo).

Ukończyła kilka kursów dot.edukacji i rozwoju mowy oraz studia podyplomowe dające przygotowanie pedagogiczne,
a już niebawem dyplomowany logopeda.

Autorka bloga @helki_decybelki na którym pokazuje codzienności życia słyszącej rodziny z głuchym dzieckiem, rehabilitacje oraz walkę o sprawność i zdrowie córki.

Miłośniczka książek.
Nie tylko czyta, ale także pisze m.in różne rymowanki pomagające w rozwoju mowy.

Prywatnie mama 8 letniego Tymka, który ma słuch absolutny, dzięki któremu uczy się w Szkole Muzycznej i gra na kilku instrumentach,
oraz mama 4 letniej Helenki, która urodziła się niesłysząca, a dzięki implantom ślimakowym wspólnie z bratem codziennie odkrywa świat dźwięków.

Aleksandra

Bitkowska

Z wykształcenia specjalistka finansowo księgowa, która pracę za biurkiem zamieniła na pracę z dziećmi ( póki co swoim, w przyszłości zawodowo).

Ukończyła kilka kursów dot.edukacji i rozwoju mowy oraz studia podyplomowe dające przygotowanie pedagogiczne,
a już niebawem dyplomowany logopeda.

Autorka bloga @helki_decybelki na którym pokazuje codzienności życia słyszącej rodziny z głuchym dzieckiem, rehabilitacje oraz walkę o sprawność i zdrowie córki.

Miłośniczka książek.
Nie tylko czyta, ale także pisze m.in różne rymowanki pomagające w rozwoju mowy.

Prywatnie mama 8 letniego Tymka, który ma słuch absolutny, dzięki któremu uczy się w Szkole Muzycznej i gra na kilku instrumentach,
oraz mama 4 letniej Helenki, która urodziła się niesłysząca, a dzięki implantom ślimakowym wspólnie z bratem codziennie odkrywa świat dźwięków.

Wojciech
Włodarczyk

Już ponad 20 lat wysokiej klasy specjalista Audika, aparatujący dzieci, nawet te kilkumiesięczne. 
 
Dzięki niemu, świat dźwięków jest przed nimi otwarty – mogą odczuwać radość słyszenia na każdym etapie swojego rozwoju oraz jak inne dzieci mogą uczyć się mówić, rozwijać pasje i realizować najśmielsze nawet marzenia.
 
Najnowocześniejsze na świecie i wysoko zaawansowane technologicznie rozwiązania dot. aparatów słuchowych nie mają przed nim żadnych tajemnic.

Marcin

Talar

Pełni funkcję Clinical Business Managera w firmie Medicus Sp. z o.o., dystrybutora implantów słuchowych firmy Cochlear w Polsce.

Od 16 lat odpowiada za wdrażanie nowych produktów firmy Cochlear w Polsce oraz szkolenie i podnoszenie świadomości wśród specjalistów nt. chirurgii, programowania, problemów ze słuchem oraz wszczepialnych rozwiązań.

Odpowiedzialny za wdrażanie nowych technologii i usług w placówkach publicznych i prywatnych związanych m.in. z opieką pooperacyjną użytkownika implantu oraz obsługą telemedyczną.

Nadzoruje działania związane z rozwojem i nauką w obszarze implantów słuchowych.

Marcin
Talar

Pełni funkcję Clinical Business Managera w firmie Medicus Sp. z o.o., dystrybutora implantów słuchowych firmy Cochlear w Polsce.


Od 16 lat odpowiada za wdrażanie nowych produktów firmy Cochlear w Polsce oraz szkolenie i podnoszenie świadomości wśród specjalistów nt. chirurgii, programowania, problemów ze słuchem oraz wszczepialnych rozwiązań.


Odpowiedzialny za wdrażanie nowych technologii i usług w placówkach publicznych i prywatnych związanych m.in. z opieką pooperacyjną użytkownika implantu oraz obsługą telemedyczną.


Nadzoruje działania związane z rozwojem i nauką w obszarze implantów słuchowych.

Agnieszka
Dziedzic

Z wykształcenia i zamiłowania pedagog specjalny (studia jednolite magisterskie, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II) i logopeda-audiofonolog (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
w Lublinie). Ukończyła studia podyplomowe: neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną (Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu) oraz surdologopedia (UAM w Poznaniu). Uczestniczyła w6-miesięcznym stażu naukowo-dydaktycznym w Poliklinice SUVAG w Zagrzebiu. Członek Chorwackiego Stowarzyszenia Metody Werbo-tonalnej (Hrvatska Verbotonalna Udruga). W trakcie stażu poznała założenia teoretyczne metody werbo-tonalnej oraz jej praktyczny wymiar w terapii osób z zaburzeniami słuchu i mowy. Prowadzi zajęcia logopedyczne wykorzystując różnorodne metody, dostosowane do indywidualnych możliwości i potrzeb dziecka
i jego rodziny. Interesuje się programowaniem języka u dzieci niemówiących, zwłaszcza dzieci z uszkodzeniami narządu słuchu. Stale doskonali swój warsztat pracy, uczestnicząc w różnorodnych warsztatach, szkoleniach, sympozjach oraz konferencjach naukowych. Autorka kilku artykułów naukowych
z zakresu terapii logopedycznej dzieci z wadą słuchu oraz metody werbo-tonalnej. W wolnym czasie podróżuje po krajach bałkańskich i uczy się języka chorwackiego.

 

MIEJSCE WYDARZENIA

PARKTECHNOLOGICZNY

LUBLIN 

Park Naukowo- Technologiczny

ul. Dobrzańskiego 3

[AGA NAPISZ JAKIŚ TEKST]

Budynek LPNT to miejsce współpracy instytutów naukowych, uczelni wyższych oraz zakładów produkcyjnych pracujących nad nowoczesnymi technologiami i produktami rynkowymi. 

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.