Bez tego narzędzia, codzienne ćwiczenia mogą być mniej angażujące i mniej skuteczne.
Wartość : 89zł
99,00zł
+koszt transportu
Przygotowałam dla Ciebie wyjątkową promocję na LogoKroko, ponieważ wierzę, że każdy logopeda powinien mieć dostęp do skutecznych narzędzi wspierających terapię mowy, które łączą wiedzę o rozwoju języka z atrakcyjnymi materiałami w przystępnej cenie, zamiast tracić czas na szukanie odpowiednich pomocy.
Podobnie jak ja… możesz mieć idealnego pomocnika do nauki pierwszych słów, które wspierają rozwój dziecka, motywując je do aktywności, dzięki:
Od dziś nie będziesz musiał/a martwić się o chęć dziecka do ćwiczeń, LogoKroko to zjadacz wszystkiego, który bardzo podoba się dzieciom!
Otrzymasz 33 karty pracy z obrazkami przedstawiającymi rzeczowniki i czasowniki, które wspierają ich postępy w nauce pierwszych słów i budowaniu pierwszych zdań.
Nie stracisz już czasu na tworzenie własnych ćwiczeń – LogoKroko jest natychmiast gotowe do użycia.
LogoKroko możesz uzupełniać dowolonymi, własnymi materiałami, może on zjadać inne obrazki czy też prawdziwe przedmioty.
LogoKroko to wszechstronne narzędzie wspierające terapię logopedyczną, które wystarczy na długi czas, można go używać na wiele sposóbów.
Zaoszczędzisz czas i pieniądze – kupujesz LogoKroko raz, a korzystasz z niego przez długi czas w swojej pracy z dziećmi.
Karty w LogoKroko również możesz używać osobno, według własnych pomysłów np. “podpisując” nimi przedmioty w domu.
Zmieniona szata graficzna jeszcze bardziej spodoba się Twoim pacjentom!
LogoKroko zawiera 33 karty z obrazkami, które wspierają rozwój mowy. Każda karta jest starannie zaprojektowana, by podobać się dzieciom i spełniać konkretne funkcje.
LogoKroko to nie tylko zestaw kart – to także pomoc, która zyskuje dzięki atrakcyjnemu opakowaniu! Pudełko, w którym przechowywane są materiały, jest zaprojektowane tak, aby od razu przyciągnęło uwagę dzieci i zmieniło zwykłe ćwiczenia w prawdziwą zabawę. To krokodyl, który z chęcią pochłania obrazki! To niesamowicie zabawny i angażujący sposób, by wciągnąć dzieci w ćwiczenia. Podczas zabawy czy terapii, dziecko wkłada karty do buzi krokodyla, który je "zjada", co sprawia, że ćwiczenia stają się ekscytujące.
Bez niej ani rusz, oczywiście oprócz ciekawych wariantów, możesz wymyślać nieskończenie wiele swoich opcji na wykorzystanie zarówno pudełka jak i kart z LogoKroko.
W pierwszym wariancie gry LogoKroko koncentrujemy się na rozwijaniu umiejętności rozumienia. W tym wariancie dziecko nie uczy się nazywać przedmioty, ale rozumienia ich znaczenie i potrafi je wskazać, wybrać.
Krok 1: Wyjmujemy z pudełka karty z obrazkami przedstawiającymi różne przedmioty, czynności lub osoby.
Krok 2: Nazywamy jeden z obrazków, na przykład: „pies”, „samochód” i pokazujemy dziecku kartę. Następnie zadajemy pytanie, takie jak:
„Gdzie jest pies?”
“Daj samochód.”
Krok 3: Dziecko ma za zadanie wybrać odpowiednią kartę i wrzucić ją do otwartej paszczy krokodyla! Jeśli dziecko jest w stanie poprawnie zrozumieć polecenie, pokazuje odpowiednią kartę i wrzuca ją do środka.
Krok 4: Jeśli dziecko ma trudności z rozpoznaniem odpowiedzi, dorosły może delikatnie wskazać odpowiednią kartę i poprosić dziecko, by spróbowało powtórzyć czynność.
W drugim wariancie skupiamy się na nauce pierwszych słów. Do ćwiczeń wykorzystujemy karty z obrazkami, które przedstawiają różne przedmioty czy czynności.
Krok 1: Wyjmujemy kartę z obrazkiem przedstawiającym rzeczownik (np. „pies”) i nazywamy go, czekając na reakcję dziecka lub jeśli dziecko potrafi wypowiedzieć to słowo, zaczynamy mówić: To jest…. i wstrzymujemy oddech na chwilę, czekając na reakcje.
Krok 2: Po powtórzeniu lub wysłuchaniu dziecko podaje kartkę głodnemu krokodylowi – osoba dorosła trzyma krokodyla, otwiera mu paszczę, a dziecko wkłada kartę do środka. Krokodyl dynamicznie (dostosuj do dziecka) zamyka paszczę, co sprawia, że dziecko ma poczucie, że krokodyl „połyka” wymawiane karty.
Zachęcamy dziecko do samodzielnego wypowiadania słów, używając różnych technik, takich jak mimika czy zawieszenie głosu.
W trzecim wariancie dziecko zaczyna układać pierwsze proste zdania.
Krok 1: Wyjmujemy karty z rzeczownikami i czasownikami, które dziecko już rozumie. Na przykład, jeśli dziecko zna słowo „tata” i „je”, możemy użyć tych kart.
Krok 2: Rozkładamy dwie lub trzy filcowe plansze, poduszki, albo białe kartki przed dzieckiem. Jedną z nich używamy na rzeczownik, a drugą na czasownik, trzecią ewentualnie też na rzeczownik. Nazywamy rzeczownik (np. “tata””) i czekamy na reakcję dziecka – zachęcamy je do wypowiedzenia, powtórzenia.
Krok 3: Po udanej próbie lub wypowiedzi układamy kartę z rzeczownikiem na jednej z plansz.
Krok 4: Następnie wyjmujemy kartę z czasownikiem (np. „je”) i układamy ją na drugiej planszy. Po ułożeniu obu kart, wskazujemy palcem od lewej do prawej strony, wypowiadając każde słowo głośno, zachęcając dziecko do powtórzenia za nami lub samodzielnego “przeczytania”.
Możemy dodać trzecie słowo np. Tata je banana.
Dzięki temu dziecko uczy się tworzyć zdania, takie jak:
“Tata je.”
„Tata je banana.”
Po kilku powtórzeniach warto zmienić rzeczownik lub czasownik, aby tworzyć nowe kombinacje. Możemy także pozwolić dziecku wybrać najfajniejsze dla niego elementy i tworzyć zdania samodzielnie.
LOGOKROKO to idealne rozwiązanie do pomocy!
+koszt transportu